به سلامتی
دل نوشته های ما
رابطه ی دوست داشتنیه بینمون

به سلامتیه اونی که دلم تنگ میشه واسش

اما وقتی روبه رومه دلش از سنگ میشه بازم

به سلامتیه اون که هرکیو دید خنده کرده

تا منو جایی میبینه زودی اخماش برمیگرده

به سلامتیه اون که واسه رفتنش گریه کردم

دوره هم نشستوگفتو واسه اشکام خنده کردن

به سلامتیش که هر شب چشمام ابریه میباره

اما اون کنارشو سر روی شونه هاش میزاره

روزات انقده تاریکن که خودتم گم کردی

باهام بدکردی اما من ازت میخوام که برگردی

چه شبها باخودم گفتم یه روزی عاشقت میشه

جوابم رو تو خوب دادی منو سوزوندی از ریشه

صدات هردم تو گوشه من میپیچه

آخه یک روز تسکینه دلم بود

همه رویایه من تنها تو بودی

میدونستی دلم گیره دلت بود

مگه تو عشقه تو من کم گذاشتم

زدی زیره همه قولو قرارات

یکی جاموگرفته توی قلبت

نگو نه که دروغه همه حرفات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, :: 12:34 :: نويسنده : javad/fati

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های ما و آدرس javadfati.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 25129
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1